Tanssiteatteri Kramppi - Dracula-kauhumusikaali


perjantai 8. tammikuuta 2010

Laura Lehtinen


Minä olen Lehtisen Laura. Monesti kutsuvat jostain syystä sukunimellä. Olen pitkäaikainen Kramppi-aktiivi ja tuppaan tunkemaan nenäni moneen paikkaan. Tällä kertaa nenäni on johdattanut minut Dracula-produktion koreografiseen ja tuotannolliseen tiimiin.

Olen tehnyt tiimikoreografiaa Tanssiteatteri Krampissa jo ainakin neljään aiempaan koko illan teokseen sekä muutamaan pienempään tanssiteokseen. Kramppi on minua sen verran innottanut ja tukenut, että olen päätynyt opiskelemaan tanssia Teatterikorkeakoulun Tanssitaiteen laitokselle, jossa taiteilen nyt toista vuottani.

Draculan tuotantopuoleen olen luvannut ainakin sen verran sohia, että kirjoittelen kaikenlaisia julkisia ja virallisia (ja kai vähän epävierallisempiakin) tiedotteita, jotta yleisö ja media pysyvät perillä siitä, missä mennään. Tämä homma on varmaankin langennut tehtäväkseni, koska kynä pysyy kädessäni (useimmiten), mistä on kiittäminen ainakin kirjallisuuden, kirjoittamisen ja suomen kielen opintojani Jyväskylän yliopistossa.

Tätä blogia pidän kuitenkin nyt koreografisen tiimin edustajana ja kertoilen tuntoja ja tilanteita joka toinen perjantai. Joskus mennään aika haipakkaa, pysykää mukana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti